INTRODUCTION

Asssalamualaikum and hye visitor...Welcome to my online diary. Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Leave your footprint on my cbox...Hate my blog? click Here


Saturday, August 27, 2011 • August 27, 2011 • 0 Sweet hearts

assalamualaikum~
   ehem3x! hehe , , , raya dah nak dekat lagi sehari je lagi  (ye kew?)  papew la,,,
   wahh!rumah maseh belom cat,,dalam rumah ni aq rase mcm dah kemas , tapi mcm x puas hati lagi..?
   nk kemas rumah aq ni,,,setahon pun x abes,,,HAHA!

   mmmmm...?
  
   ::  baju raya ?...nk pegi tuko balik kt kedai...x muat,,hahah~
   ::  kueh raya ?.....SIAP ! (dibeli) haha!
   ::  kemas rumah  ?....MUNGKIN  ?
   ::  KUCING ?....mereka perlu ke baju raya ?
  
   rase nyer mcm dh x de lagi..OPS! ,,,sebelum aq terlupa bnde nih,,,dan sebelom aq teros hanyot dlm 
   mood raye,,,,HOMEWORK AQ!! hehee,,,,,hampir saja terlupa...
  
  hari raya taon ni rase cam x de feel la wei ! asal ya ? ish ! x buley2! taon ni kene raya sakan !!
   sebab nyer taon ni je aq free,,,taon lepas x dpat raye akibat CIK PMR ADE .. and taon depan plak 
   lagi la x  raye,,MR AND MRS SPM DATANG!!~ fuiiyoooo! manyak takot meyh~

   di kesempatan ini,,, SHANIA nk ucapkan selamat hari ghaye kat sume umat islam !
   may allah bless us  ^^v  dan dikesempatan ini saya nak mx maap ye kalau saya ada uat anda saket
   aty or silap dan salah~

  k la,, saya mau sambung mengemas ..hehe...CUCI-CUCI SERVIS ~(eleyh! yek2 je saniah uh,,,? )
  haha!

  MANEW SEDARE MARE NIH ? :P

0 Comments posted :

Post a Comment

you're comment is much welcome . no harsh word here .


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: