Friday, December 7, 2012

today my birthday !

 
 
alhamdulillah . dapat jugak aku nyambut birthday aku yang ke 17 . eh! ye ke ? hahah... ye lah ! aku dah bebas SPM oke ! im teenagers ! haha.. dah boleh kawen ! XD gedikss --'
 
wishes dari semua orang amat mnggembirakan . dan ada yang paling tak aku sangka . wuu~ 'awak ingat jgk birthday kite ' gedikss.. haha..aku rase dye ni mcm terlebih awal wish aku .. lepas maghrib woo ! haha... aku ta nak cite dye sape . haha....dan tak lupa jugak kawan jauh . rafidi !! dye kasik aku present siap pos lagi .. hahha ! terima kaseh awak !
 
dah lame aku ta bukak blog nih , saye ta rindu awak lah blog ! hahah.. hoorreeyy!! SPM dah habess!! im free! tapi rindu jugakk na jumpa pengawas pemeriksa yang comel + ganteng . hahah..gedikss XD
act, banyak nak story .. tapi malas nakk cite skrang .. nnt balek PERAK aku story bnyak2 .. hahah ta sabaq nye!! na jumpa kawan2 yang baru bape mnggu aku tnggalkan . haha !

No comments:

Post a Comment

you're comment is much welcome . no harsh word here .

Tahun 3 Azam Baru

Alhamdulillah, dah hampir 3 minggu saniah masuk Tahun 3 kat USM ni. semoganya si saniah ni lebih kuat lah untuk mendatangi hari-hari ya...