Sunday, December 9, 2012

last worked

semalam kan birthday kite , ada orang belanja.. hahah!thanks to diyana najiha a.k.a katek. dye bersungguh na belanja kawan . kite pun terima lah . orang kata rezeki jangan ditolak.
okkayy hari, last aku keje . wahh! tamat sudah , ta percaya yang aku pernah bekerja dengan orang. first time ! in my life ! 

hoyeeaahh!! gaji pertama ! hehe, boleh shopping sakan . heheh... hari jugak boss aku belanja makan kfc ,. lagi sekali --' haha.. how? ye lah , dye baru tahu semalam birthday aku. so, dye treat lah. sekarang rase nak muntah dek KFC ni. hahah..

okayy2,, aku dok menaip ni pun dek line tenet boss punye. terima kaseh ! dapat jugak menaip sikid2. lepas ni ta tau bile lagi na taip. hahah.. intenet aku dah ta de . sedih seyh ! separuh jiwaku pergi . ouh! hahah.. gedikss ~ --'

then, sekian dari aku yang maseh terasa bahang birthday . ngee ~


No comments:

Post a Comment

you're comment is much welcome . no harsh word here .

Tahun 3 Azam Baru

Alhamdulillah, dah hampir 3 minggu saniah masuk Tahun 3 kat USM ni. semoganya si saniah ni lebih kuat lah untuk mendatangi hari-hari ya...