INTRODUCTION

Asssalamualaikum and hye visitor...Welcome to my online diary. Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Leave your footprint on my cbox...Hate my blog? click Here


Monday, March 11, 2013 • March 11, 2013 • 0 Sweet hearts


saniah demam. anda ?tulah keje kat tmpat sejuk ni sangat merbahaya .. tapi untung lah jugakk , semenjak dah keje kat tempat baru ni , harihari curi WIFI . heheh .. act, dah macam public WIFI dah *tak dosa kan * hahah...

berbalik kepada tajuk entry ni , saniah rasa sangatsangat bersalah dan sungguh malu dengan diri sendiri kerana entry sebelum ni .. tahu ta entry yang mane ni ? alaa.. entry yang tuuu... --' bila baca balek entry tuh .saniah ketawa sendiri .. *sambil dok ngata ,gapo mu tulis lagu tuh *- adess ! 

sekarang saniah dah sedar yang saniah rasa tak patut tulis macam tuh .. *ayt ntah pape* kenapa ?? sebab jodoh tuh di tangan allah .. lagi pun buad apa saniah na jeles sakan ngan dye . ta untung pun kan .. mane tau nnt kudkud saniah dapat seorang superman yang lagi kuat dan hensem . hahah ! tak pun muke ala-ala korea seyh ! aduss ... XD

lagi pun saniah maseh muda lagi nak punya pacaran .hahah ! saniah harus kuad ! *jyaeehh* makan lah biskuat tiger ! hahah..  okayy sekian untuk entry kali ni . 

0 Comments posted :

Post a Comment

you're comment is much welcome . no harsh word here .


Follow or leave ?



Chatting Here


Don't use harsh word
Put your blog url

Post history





Template By: Kawaii Lady
Some stuff: