Tuesday, December 25, 2012

island pangkor


hype2! hari ni baru rajin siked na menaip entry . act, aku nanges2 na taip entry ni.. air mata tak dapat nak tahan ... perempuan.ceh! suke hati lah. 11 -14 disember 2012 , the swetiest moment ever ! act, ni lawatan form5 ke perak dan aku join . first at all , ramai dok tanye 'why perak ? ... ' hahah . aku join sebab aku memang suke travel dan ni lah masa nye untuk cipta satu kenangan terakhir dengan member2 . entah bile lagi kan ?

okayy ! kami bertolak tengah malam , ouh ! nyaman . then sampai perak aku tak tahu pkol brape ? hehe.. aku tidur . usai solat subuh , terus pergi ke jeti untuk naek feri ke pulau pangkor ! fakta menarik , semua tebal muka tak mandi smpai ke tgh hari . *ceh ! semua cover cun + ganteng !*



pemandangan kat dalam feri ..

wah!! air mata aku nak tumpah !! .. kami sampai di pangkor dgn menaiki feri . tutt..tutt.. hahah.. ni first time aku naek feri tau ! best .. tengah hari, check in challet dan SNOKERLING !! haha.. dah la ta pakai sunblock , maen terjah je .. habis legam ! tapi aku sedih lah jugak ta dapat na cbe semua game yang ada kat situ .senang cite kat pngkor kami stay 2day 1night yg selebihnye kat perak.. hahah...

macam2 memori yang sukar aku gambarkan kembali .. semuanya terlampau indah . aku tepek gambo je lah .. malas nak taip2  .. kang jiwang leleh plak... hahah !


anak dara ! makan ta reti duduk . anyway,sedap cendol tuh !

tak sangka dpt snap gmbo burung ni depan2..hahah

pangkor pulau !!

bestiest forever !rendu kau ngek ~

 arwah baek org nye ~

aku nak naek ni ! tapi... ta kesampaian .

jyeaahh! i love u !

mood : shopping sakan !

saraghae chingu !

pose gedik , sebelum ke tambun . 

ta tahu kenapa snap kat sini ? hahah... LAYAN !
TAMBUN HERE WE COME !

muka tak mandi ! hahah ! 

sumpah ! bende ni buad aku mabuk ! 
. . . . . 






yang kat atas ni semua haiwan2 comel yang terdapat kat dalam mini zoo tambun tuh.. ada satu lagi perkara yang aku ta boleyh nak lupe masa kat tambun nih ! hahaha ! diam!diam!diam !... 





muka aku macam mnx tapak ..haha... saje je menayang muka aku kat sini .. suke haty lah!BLOG AKU . hahahah 

sumpah ! aku rindu memori kite di island pangkor . *sambil nyanyi lagu angkasa* hahaha... aku harap walaupun kite dah tak jumpa lepas nih. aku tak benarkan korang lupe zaman persekolahan korang ! ingat ! jangan lupe ! dan aku pun harap aku tak lupe segala memori yang telah tercipta , dan kuad menempuh masa depan ! *ceh!ayat ta bole pergi seyh!!*
akhir kalam ... setiap pertemuan pasti ada perpisahan :)





2 comments:

  1. ary ni tenet cam arnab siked..tu yg nampak semua gmbar..hahahah ! sawit laak..haha..berdua bersatu,,lalalalala #

    ReplyDelete
  2. hahahah... arnab comel! terima kaseh . perli ken ...hahha..amin .*krik2* hahahah

    ReplyDelete

you're comment is much welcome . no harsh word here .

Tahun 3 Azam Baru

Alhamdulillah, dah hampir 3 minggu saniah masuk Tahun 3 kat USM ni. semoganya si saniah ni lebih kuat lah untuk mendatangi hari-hari ya...